|
||||||||||||||
|
![]() |
معاون کمکهای تجاری سازمان توسعه تجارت ایران از تدوین شیوهنامه حمایتی از برند (نشان تجاری) در سطوح مختلف خبر داد و افزود: در این شیوهنامه وظایف هر یک از دستگاهها مشخص شده است .
کیومرث فتحاله کرمانشاهی بهبوده چهار پلهای کشورمان در شاخص برند(نشان تجاری) را مورد اشاره قرار داد و افزود: به نظر میرسد با ایجاد نشان تجاری میتوان وضعیت بسیاری از زیرمجموعههای صنعت کشور را در چرخه تامین، توزیع و صادرات بهبود بخشید.
وی از تدوین شیوه نامه حمایتی از برند خبر داد و گفت: در این شیوهنامه وظایف کلیه دستگاهها مشخص شده است و با تدوین این شیوهنامه به دنبال این هستیم که هر کدام از دستگاهها وظایف خود را در ارتقای نشان تجاری انجام دهند. کرمانشاهی با تاکید بر نقش برند در ماندگاری کالاها در بازارهای جهانی، تصریح کرد: در صورت توجه کافی به موضوع برند میتوان شاهد جهش قابل ملاحظهای در صادرات غیرنفتی کشور بود. وی تاکید کرد: البته اجرای این شیوهنامه و دیگر سیاستهای حمایتی منوط به اختصاص بودجه کافی است. معاون کمکهای تجاری سازمان توسعه تجارت افزود: لزوم تشکیل برند در محصولات صادراتی جهت هویت بخشی به محصولات ایرانی توسط بستهبندی، تشویق، هدایت و تقویت بخشهای خدمات طراحی و مشاوره بستهبندی، توجه به الگوهای مصرف و استانداردهای بازار هدف در محمولههای ارسالی، مشوقهای صادراتی توسعه صنعت بستهبندی کشور را در پی دارد.
نظرات شما عزیزان: |
![]() ![]() |
درباره وبلاگ |
![]() |
به وبلاگ من خوش آمدید
http://www.upsara.com/images/3gigl4qmria0i6i9070.jpg
http://www.upsara.com/images/y63rpxda31npvkqg5wb.jpg
http://www.upsara.com/images/43m5old6eofi2owvc6dg.jpg
|
نويسندگان |
·
اسفندیاری |
جستجوي مطالب |
|
طراح قالب |
Template By: LoxBlog.Com
|
© All Rights Reserved to btca.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com